yaseminhuma 23 yaşımda başladım 4 yıldır yaptırıyorum. Ne kadar erken başlanırsa o kadar iyi, çizgiler derinleşirse dolgu ile doldurmak durumunda kalıyorlar çünkü. Psikolojik mi bilmiyorum yaptırınca 10 gün sonra Botoks ışıltısı deneb olaya inanıyorum cildim bir parlıyor sanki. Ben botoksu öneririm, çizgiler derinse doktor dolguya yönlendirecektir zaten. Umarım iyi bir doktor bulursunuz ☺️