uyuyanguze benım bebeğim bugun 16 aylık oldu . Uzun zamandır her yere tutunup yürüyordu , şu 1 haftadadır kendi kendine ayağa kalkıp bir yerlere tutunmadan yürümeye başladı tabi bir süre sonra düşüyor ama tekrar kalkıp yürüyor 🥲 sanırım 1 ay bu düşmeler devam eder gibi .. korkmayın 18 aya kdr hatta 2 yaşa kdr normal demişti bizim doktor . Eğer bir yerlere tutunup yürüyorsa sıkıntı yoktur zamanla desteksiz yürümeye başlayacaktır