gurbet_66 Merhaba kızlar oğlum 7 ay 4 günlük formül mama ile besleniyor emzirmiyorum ek gıdaya da geçtim ama yani yemiyor doğru düzgün hep mama istiyor ne yapabilirim. Ağzını kapatıyor açken bile yemiyor çok çaresizim sanki hiç yemek yemeyecek hep mama içecekmiş gibi hissediyorum
Nobodyyy111 gurbet_66 ben de aynı durumdayım sadece sevdiği şeyleri yiyor sevdiği şeyler de sütlaç be meyve püresi 😅diş çıkarma dönemi olduğu için iştahsızlık da olabiliyormuş
nazbalim gurbet_66 bazı bebekler ek gıdaya geç hazır olabiliyor, bende oğlumda aynı sorunu yaşadım, 8. Aya doğru ağzını açmaya başladı, bende emzirmiyorum mama veriyorum. Siz teklif edin, yoğurta hayır demiyorlar genelde
Kuzey07 Zamanla yemek yemeğede alışacak sabret zorlama ek gıda mama şeklinde devam et zamanla oda farkedecek dünyanın nimetlerini sadece sabır☺️
Unicorn67 gurbet_66 zamanla alisicaktir bence zorlamayın yediği kadar yesin zamanla artar heralde yeme isteği mecbure yiyecek
gurbet_66 nazbalim cevremdekiler de seni zorlayacak ek gıda da diyolar haklılar da.Zamana bıraktım bende zorlamıyorum üzülüyorum sadece