Merhaba arkadaslar 44 gün önce normal doğum yaptım doğumdan sonra göbeğim hala tam olarak inmedi göbek deligimde eski haline donmedi dışarı firtlak duruyor ve çok açıyor sağlık odağındaki hemşire ve doktor göbek fitigi olmuşsun genel cerraha git dedi ve gittim doktor göbek kordonundan dolayı biraz açıklık var kapanadabilir kapanmayadabilir 6 ay sonra kontrole gel göbek fitigi korsesi tak spor ve yürüyüş yap falan dedi size sorum doğum sonrası böyle bi şey başına gelipte ameliyatsız düzelen var mi karnımı parmagimda elledigimde içinde yara varmış gibi açıyor ve içi sert sert gibi çok kafama takıyorum ve piskolojimi etkiledi bu durum ameliyat olmak istemiyorum 🙁🙁🙁🙁🙁