Ask-cocuk1 Bebegim 3 aylik oldu kızlar oglum hla kakasini 1 haftada yapıyor aglama krizleri devam ediyor yaşayan var mi
3kedili2bebekli Ask-cocuk1 ben ağlama krizlerini gaz damlalarını bırakıp her gün 1cay kaşığı zeytinyağı verip kiraz çekirdeği kemeri takarak çözdüm tabi her gün duş ve masajlar da şart kendim de rezene ve kimyonu karistirip iciyorum