Bende hemen 1 ay sonra hamile kaldı. Çok şükür şimdi doğdu 9 aylık oldu bile. Kimyasal gebeliklerin, düşüklerin ardından vücut hamilelige hazir olduğundan hemen ardından hamile kalma şansında yüksek oluyor.
Tabii hepsinden önce piskolojikmen de kendini hazır hissettiğin zmani da bekle.
Hayırlısı ile Rabbim kucağını doldursun insallah 🤲🤍