Merhaba anneler ilk adım ayakkabısı alıcam . Kızım 16 aylık oldu ve bir kaç gündür desteksiz bir şekilde yürümeye başladı . Yürüyor biraz sonra düşüyor . Ayakkabı olarak Adidas düşündüm bu Trendyol’dan 2 tane mobel vardı . Alsam dışarda giymeye uygun mu onlar acaba cunku alt kısmı öyle kalın değil gibi sanki dışarda giyince hemen deforme olucak tipten. Var mı alan kullanan yorumlarınızı bekliyorum ♥️