karahann kullan yada kullanma demeyeceğim. Bebeğinizin herhangi bir sıkıntısı olmadığına emin misiniz? Diş, gaz, açlık, aşırı yeme, ateş, herhangi bir ağrı, uyutmaya çalıştığınız ortam, sizin gerginlik seviyeniz vs. Bunların hepsinin normal olduğuna bunların hiç birinde bir sorun olmadığına emin değilseniz bu sebepleri bir değerlendirin.