senemmgncr Düzelmesi için ne kullanmalıyım ne tüketmeliyim artık dayanılmaz bi hal oldu cok acı cekiyorum
[silindi] senemmgncr hiç fikrim yok Allah yardımcınız olsun inşallah🙏 kabız olmamaya çalışın ikinmayin bol su tüketin aç karına kayısı suyu hoşaf veya gunkurusu yiyin
Blueberry0 senemmgncr düzelmiyor bacım hamilelikte çıktı bende doğumdan sonra geçer dediler bekledim geçmedi ama. Krem vs yalan. Hiçbişey geçirmiyor. Geçse bile en ufak kabızlıkta çıkıyor maalesef
etuerk senemmgncr ya geçen burda okudum bir bayan yapmış şalgam yapılan o kırımızı pancar mı neyse onun yemeğini yapıp yemiş bir kaç tüketmiş geçmiş bana dua edersiniz falan yazmış bilemedim bir eski postlardan bal istersen
ArdeninAnnesi3322 senemmgncr Daflon hap kullanın , ben hamileyken o ağrıyı çok kötü çektim, doktorum sagolsun hemen onu önerdi, günde 6 tane içiyordum, 2 sabah 2 öğle 2 akşam, ne ağrı kaldı ne acı
deniztalta Yok valla memeciklerim 2 taneydi 4 oldu 😁😁 ama artık biraz daha rahat en azından kanama olmuyor aşırı kabız olur sorlanırsam kanıyor. Bazen kalınıyor sade ma ağrı acı olursa anestol krem var onu dene birde patlıcan kürü var basur için araştır ama en kesin özüm cerrahi sanırsam oda şüpheli asajaak😃
Efecim Öncelikle geçmiş olsun. Basur çok zordur vallahi bende hiç yoktu gebelikte oluşmuştu son aylarda. Ayağa kalkıp yürüyemiyordum oturamıyordum çok zordu. Lifli gıdalar tüketin. Acı baharatlı şeyler yemeyin bol bol su için. Lavaboda çok oturmayın işin biter bitmez hemen çık demişti benim doktor :) ve lavaboda ıkınma tarzı hareketler yapma. Dışkı yumuşatıcı şuruplar var bana çok iyi gelmişti doktora danışıp kullanabilirsin kısa süreli. İşe yarıyor en azından o süreçte ıkınmadan yaparsın Ağrısı için de anestol krem çok iyi bir de eğer gebe değilseniz oturma banyosu çok iyi. Erken doğum riski oluşturuyor diye ben onu yapamamıştım. Gebelik sonrası tamamen geçti çok şükür
el1ff Blueberry0 o kadar kötüyüm ki şu an aramaya yazıp buldum postunuzu :( yürüyemiyorum bile oturup kalkamıyorum ilk defa böyle oldu çok büyük ayrıca bende sizin gibi araştırıyordum napsam diye :( proctolog türevi bir krem aldım eczaneden emzirmelerden sonra sür dedi tek çarem o yoksa doktora gideceğim mecburen
Blueberry0 el1ff o kremi kullandım bende şişliği indiriyo ama geçirmiyor maalesef. benimde ilk çıktığı zaman ağrılı acılı kanaamalıydı fena bişey 😒😒Ne dense yaptım kantaron yağı mı dersin. sıcak su mu dersin vs vs hiçbişey yaramadı. Kabız olunca yine şişiyor. Lanet bişey. Genel cerraha görünmen lazım. Lazerle kurtulursun 2-3 dklık bi işlemmiş ama tekrarlıyor yine maalesef. :(( onun orda durması bile psikolojik olarak kotu etkiliyor
ArdeninAnnesi3322 el1ff tek çözümü daflon hap için kurtulun, gebelikte günde 6 tane içiyordum, doktorum vermişti, ne agri ne acı şak diye kesti
el1ff Blueberry0 hemde nasıl kaç gündür aklım sadece totomda başka bir şey düşünemiyorum 😅 gittikçe daha kötü oluyor Allah sizede şifa versin
Blueberry0 el1ff kız bende sürekli düşünmekten kurtulmaya çalışmaktan kafayı yicektim sonra saldım valla geçeceği yok. Kremle ittirsende geri çıkıyor . benim kabız olunca şişiyor sadce. Onun dışında küçücük bişey. Görünmüyor bile. 🙁🙁
06noname 06noname senemmgncr Şu anda 30 yaşımdayım ilerde olurmu bilmem ama üstünden onca yıl geçti şükürler olsun rahatım rıdvan ege üniversitesi ankara da özel hastane ikinci ameliyatımı burda olmuştum doktor adı hatırlmıyorum ama hiçbiyer kabul etmemişti burası Allah razı olsun beni düzeltti özeller para tuzağı genelde cerrahi olacaksanız çok iyi araştırın lütfen 🙏
06noname senemmgncr Bende 16 meme vardı 23 yaşımda ameliyat oldum bağırsağımın sonunu fazla kesmişlerdi tekrar ameliyat oldum üstüne hamile kaldım normal doğum yaptım asla çıkmadı çok şükür ama ameliyat dan sonra tüm beslenme şeklim değişti baharat yok denecek kadar az tüketiyorum ve bol su içiyorum klozete oturmamaya çalışıyorum ılık su ile yıkıyorum peçete kullanmamaya çalışıyorum biraz yaşam şeklinizi düzeltin geçirmez ama faydalı olabilir ameliyat sürecim çok kötüydü ama çok şükür hiç çıkmadı 🙈
ArdeninAnnesi3322 el1ff emzirirken de içtim doktorum içebilirsin demişti, siz yine de bi doktorunuza danışın ama içtiğiniz gün rahatlarsiniz