Önce kolikti, 4-6 ayı her gün her dakika ağlayarak geçirdi. Sonra yumurta süt alerjisi çıktı başımıza diyete başladık ağlamalar büyük ölçüde azaldı. Gece uyumaz, uyursa yarım saatte bir uyanır ağlar. Gün içinde hep huzursuzdur, gece uykusuna 4 saat ağlamadan geçmez. Bir çocuğum daha var hiç görmedim ondan böyle şeyler. Biraz kafam dağılsın diye evden freelance çalışıyorum, sabaha kadar oturup yapayım diyorum işleri ne zaman otursam bilgisayar başına 10 dakikayı geçmez ağlar avaz avaz ona koşarım. Kendimi ya artık oturup ağlarken buluyorum ya da küçücük bebeğe söylenirken. Çok üzülüyorum gerçekten. Ne yapayım ben nasıl toparlanayım bilmiyorum… evlatlarıma binlerce kez şükür, duruma şikayet etmeyi hiç sevmem ama artık çok yoruldum…
10 ay mı geçti seneler mi bilmiyorum öyle yorgunum