Neslihan_cnr32 Kizlar bugün normal doğum yapalı kırkıncı gün ve neredeyse iki haftadır yeşilimsi bı akıntı geliyor bu normal mi yoksa enfeksiyon var demek mi
Blueberry0 Neslihan_cnr32 benimde son günler öyle geliyordu . sonra tamamen kesildi. loşi akıntısı deniyor.
Neslihan_cnr32 Blueberry0 doktora gittim idrarda verdim enfeksiyon yok denildi Birde benim lohusa kanım kesileli iki hafta olmuştu sonra yine geldi aynı adet kanı gibi acaba adetim mi oldu ki bilemedim
Blueberry0 Neslihan_cnr32 benimde lohusa kanaması bittikten sonra yoğun bi kan geldi bi kaç gün sonra dr gittim alttan baktı rahim kalanları atıyor dedi. regl olmamışım hala daha olmadım
Neslihan_cnr32 Blueberry0 bide şey sorcam ya benim.bebegim.emzige alıştı ama daha tutamiyor ağzında sürekli elimle tutuyorum ağzından düştüğü zaman ağlıyor ne yapabilirim acaba