Bizimde vardi şu an baya gecti cok şükür mustela nemlendirici kullandım kortizonlu krem kullandim ama yine oluyordu sonra şampuanini da değiştirdim mustela aldim atopik icin baya hafifletti sonra tesadufen travazol diye krem kullandim çok şükür geçti şu an yok insallah bi daha olmaz sizinki de gecer insallah bi deneyin isterseniz bu arada alerji doktoruna gittik kan testi yaptı çıkmadı ama bünyesi biraz alerjik dedi tadimlari yaptır yogurta öyle gec dene dedi yumurta sarisina da biraz gec basla dene dedi bakalim denicem yoğurdu 7 aylik oldu