6163 Merhaba birşeyi yapamadım yardım eder misiniz.ikinci çocuğumu kaydediyorum.ama onun gelişim özellikleri vs goremiyorum.yanlismi yaptım nasıl yapmam lazim
6163 [silindi] ana ekranda arti isaretinden girdim bilgilerini kaydettim.sonra ekran yana kaymiyir ama onun profiline tıklıyorum kaydetmeme rağmen hala kaydet ekrani geliyor birturlu olmuyor