2 aydır aynı konudan muzdaribim 🤦🏼♀️ Doktor seroderm verdi anlık hafifletti ama geçmedi o da kortizonlu diye zaten belli bir süre kullanmak gerek , şimdi dut kurusu kürü yapiorum ,yaralari iyileştirir gibi ama o da pek binise yaramadı. Özellikle benim geceleri kaşıntı oluyor buz dolu kabansunkoyup elimi biraz bekletiyorum daha sonrasında nemlendirip yatiyirum en azından gece çok kasinmiyor bu sayede . Doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Pzt randevu var tekrar gitcem dermotoloğa da diyetisyene de vitaminlere bakıp yeme seklimi duzenlemeyi düşünüyorum 🤷♀️