Kızlar bebeğim dün 7.ayından gün aldı neler yapıyorsunuz bu ayda etkinlik oyun vs ben hiç bişey yapmıyorum ya neler yapabilriz pekte bişey yok siye oyuncaklarını veriyorum bitek buda beni üzüyor hiç bişey öğrenmiycek hissi oluyor içimde geliştirmek açısından bide sürekli oturuyor oyüzden emekleme olmıycak sanırım çünkü hiç yüz üstü yatmayı sevmiyor yardımcı olur musunuzz