Yaşadığınız şey çok normal ama sakın Üzerini örtmeyin. Bu konu hakkında konuşun. Sizin ses tonunuz ve sakinliğiniz çok önemli. Eyvah modunda olursanız o da kendini iyi hissetmez. Kucağınza alın şefkatle konuşun bu ona iyi gelecek. “Evet haklısın hiç güzel bir video değil. ben de sevmedim” “çok saçma video gerçekten çorabını kesmiş aaa bak ya.”
Filan diyerek çocuğunuzun duygularını Aynalayın. Ona ayna olun.
Sonra konuyu toparlayın “Ama o kızın ayağına bişi olmamış. Sadece çorabı kesilmiş. Merak etme o kız şimdi iyi oyun oynuyor” “Peki babası gıdıklamış mıdır? Diyerek gıdıklayın güldürün.
Yani korkacak bişey yok filan derseniz duygularının anlaşıldığını hissetmez. Daha çok korkar. Kendini yalnız hissetmemesi için onun duygularını dile getirin. Evet çok korktun haklısın hiç güzel bir video değil. Ama bir daha izlemeyiz merak etme ben videoyu engelledim bir daha asla çıkmayacak. Bak gel oyun oynayalım, veya daha güzel videolar var diyerek yeni şeyler önerin. Tabi 1-2 gün ekran izletmeyin :)