Merhaba canım annelerim tavsiyenize ihtacım var yardımcı olursanı çok memnun olur duacınız olurum. 6.ayına girecek kızım var öksürüyor çok hırıltısı var burnunda serum fizyolojikle açıyorum burnunu hava veriyoruz öksürük için ama geçmiyor bi hafta oldu doktora gittik ilaç vermedi prospan öksürük şurubu kullanan yakınlarım var vermelimiyim yada kullanan varsa işe yarıyor mu ağır gelmez değilmi ? Şimdiden teşekkür ederim ❤️