a_s345 1.5 ay oldu bebeğim kendi başına asla kaka yapamıyor 5 günde bir fitil sokuyorduk defalarca doktora da götürdüm sindiremiyor hazmedemiyor dedi doktorlar hızlı kilo alıyor dediler artık kafayı yiyicem çok yoruldum çocugumun karnı gurul gurul ötüyor elle hissedilir derece de gaz var kendide çıkarıyor bende yardımcı oluyorum gün aşırı duş yaptırıyorum kovada oturtuyorum colexden tutun biogaia maflor vb herşeyi denedim kiraz cekirdeğide yaptım masajsız zaten bırakmıyorum doktor günlük fitil dedi cocuk daha kötü oldu 3 güne bir soktuk sesi solugu gidiyor dudakları parçalanıyor çok yoruldum napmam lazım 84 günlük bebeğim
SweetMom__ a_s345 ah yavrum benim ya geçmiş olsun benim bebegimde yapamiyordu nurse gaz damlasını hem veriyorum hemde her altını açmada nurse damlatiyorum göbeğinin yukarısına doğru dairesel şeklinde masaj yapıyorum ve sonra karnına masaja geçiyorum internete bakıyorum bir suru şey yapıyorum ilk gaz çıkartıyor sonra kaka yapıyor bugün 2 3 kere yaptı yarın oluncada yapıyor ve bezi doluyor ve bende yardımcı oluyorum kakasini yaparken bakıyorum altını açıp hala çıkarıyor denk geliyor bazen öyle neyse ayaklarını hafif ayağa kaldırıyorum dahaa da çıkarıyor öyle öyle yapıyor
baltospik a_s345 kakasını yapması için bizim doktorumuz colkids diye bitkisel bir ilaç vermişti onu deneyebilirsiniz geçmiş olsun.
a_s345 SweetMom__ nursenin colex olan surubunu kullanıyorum yinede bizde etkisiz yani çocuk yapamıyor
balkay Canım geçmiş olsun, benim kızım 1 ay 7 günlük kaka yapamıyor zor yapıyor , kaynanam bir çay kaşığı sıvı yağ yediriyor, kakasını kolayca yapıyor. Yapar mısın bilmem ama bence denemelisin.
SweetMom__ a_s345 bizde nurse harvey’s kullanıyoruz size yazdığım şeyi yapabilirsiniz çok iyi geliyor