aysozrtnc 2 aylık bebeğimin sesi kısıldı sabahta dolu dolu kakasını yapmış ama şu an normal başına gelen var mı oğlumun sesi çıkmıyor ağlayamıyor başından geçen varsa ya da bile yardım edebilir mi