Mrve-Mom oncelikle cok gecmis olsun aynı durumdayız sizinle benimde bebegimin cildi cok kuruydu doktor sebamedin urunlerini önerdi cildindeki kızarıklıkda alerjiye benziyor benim bebisde de var sut ve sut ürunlerinden bi cok yiyecege kadar cogu seyde var yani bana locoderm verdi kortizonlu agir oldugu icin 5 gun kullanin demisti 2. Gunde sondu tabi sonrasinda yine cikiyor cunku emziyorum
sonra size verilen hipokort krem verildi onun hic faydasini gormedim hala sonuclarımz var tekrardan kan alındı detayli bu sefer bide ciltde deri dokuntusyle tahlil yapacaklar bence doktora görünün benimki kaşınıyor diye cok huysuz uykusu berbat oldu