Zlyha_7758 Şubat 16 çatlatma iğnesi yaptırdım herhangi bir kist veya hormon sıkıntım yok 20 Şubat gebelık testi yaptım pozıtıf 23 Şubat yaptım negatif bu iğneyi yaptıran var mı son adetim 7 şubattı ne yapmalıyım testi ne zaman yapmalıyım
Zlyha_7758 Betulazraaa ilk yaptım pozitif çıkti bugün yaptım negatife döndü tam ne zaman sonuç verdi sızde acaba