Benvekizim Kizlar 2 cocugum var 10 ve 6 yasinda biz standart oda istiyoruz cogu otel kabul etmiyor bizi aile odasina atiyormus sistem . Biz sigiyoruz sorun olmuyo diyoruz sistem geregi oyle diyor yani atiyorum otel standart oda alinca 40 binse aile odasina atinca 55 oluyor cocuklar ucretsiz sayilmiyorki ozaman cok sacma degil mi 15 bin yatak parasi almis oluyo farkeden var mi bunu 2 3 cocuklular nediyorsunuz bu duruma
Deletedmom_100 Benvekizim canım prosedür böyle sizi aile odasına alırlar sizin sığmanız mesele değil kural böyledir standart oda 2 veya tek kişiye verilir otellerin genel kanunu budur rezervasyonun resepsiyonunun yapacağı birşey değildir oda değişikliği talebinde bulunsanız bile kapasitesi odanın neyse ona koyarlar yada daha büyüğü olabilir ama fiyat artar ama daha küçüğü verilmez
delirmeceler Benvekizim 2 ay önce tatil aldım bende ama öle bir durum yaşamadım ikizlerim küçük diyemi diyeceğim ama kendileri aynı fiyattan 2 tek bir çift kişilik aile odasını vericeklerini söylediler sizin durum saçmalık gerçekten
arvendoga Benvekizim maalesef ama kurallar böyle mesela 3 kız arkadaş gidip 2 kişilik standart odaya sığabiliriz ama bunu da kabul etmezler otel sahipleri bunun gibi yoksa nasılsa tatil odaya bir uyumaya çıkılıyor 2 kişilik odaya 5 kişi bile sıkışır insan az para vermek için
nescafebagimlisi Çok saçmaymış gerçekten hiç otel tatiline gitmedim villa tatiline gitmiştik 3 yatak odası vardı ve katlanabilir yatak dahi vardı , katlanabilir yatak bari olsaymış yani çok mantıksız yatak için 15 bin vermek
Benvekizim nescafebagimlisi asiri sacma hemde cocuklar zaten gelip yanimiza giriyo hep beraber nereyi bulursak uzaniyoruz neden ucuk rakam vereyim aile odasinda diger odaya gidip yatmalarini istemem ki gozumun onunde olmalari daha iyi
Benvekizim Deletedmom_100 10 15 bin artiyor el insaf diyorum yani aile odasi genc cocuklarin olur onlara gore ben standartta rahat ediyorum gayet benim secimime kalmasi gerekmezmi tamam 3 cocugum olsa neyse kabul yatak sigmaz vs der onu anlarm bzmkiler zaten yatagini birakp yanimiza aramiza illa biri girer
Benvekizim delirmeceler yas farkindan desem benimkilerde aman aman genc kiz degilki ayni odada yatablrz bikac gun yani 3 5 bin olsa bi nebze ama 15 bin fark cikan oteller oluyo enayi saniuolar sanirim
delirmeceler Benvekizim ama kişi sayısı parası alırlar sizin seçtiğiniz otelin çocuk yaş sınırı 3 tür ona bakın kendi çocuklarınızın ücretsiz olduğu otel yaş sınırına göre seçerseniz bu sorun ortadan kalkar
Benvekizim delirmeceler 2 cocuk ucretsiz yaziyor yaslarda 12 uzeri tarzi yaziyodu sanki tekrar dikkat edeyim ama yaslara .Tesekkur ediyorum
delirmeceler Benvekizim siteden girdiğinde öle yazabilir ama otelin kendi konseptinde yaş kısıtlaması vardır bizde önce başka bir otelden alacaktık 29 aylık ikizlerim meğer 2 yaş kısıtlaması varmış şimdiden keyifli tatiller dilerim