Doğum yapalı 10 gün oldu. 55 kiloyum hedefim 60, korse kullanıyorum göbeğim olmasın diye aynı zaman da kilo almaya çalışırken bel çevresinin genişlemesini istemiyorum bu yüzden de Korseyi kullanıyorum. Evde squat yapmak istiyorum ama sonuç alır mıyım bilemedim. Evde yapıp sonuç alan var mı?