4 ay önce doğum yaptım doğumdan sonra akıntı problemim şiddetlendi (zaten hep vardı). Şöyle bi sorun var ki özür dileyerek söylüyorum; benim akıntımın kokusu ile oğlumun kakasının kokusu tuhaf bi şekilde aynı. Bazen heh altına yaptı yine diyorum bakıyorum yok allah allah diyorum. Sonra wcye gittiğim zaman zaten kokusu burnuma geliyor şaşırıyorum artık mümkün mü böyle bir şey ya neden olabilir anlam veremiyorum?