BirDuaMeselesi Merveahmettoprak bence çokkk uygun geçen yıl sadece ombreye 2000 lira verdim gerçi saçım uzun ama bu yıl arkadaşım saçı daha kısa benden omzunda 4000 e yaptırdı yine bakım yok içinde 🙄güvenilir bir yerde hemen yaptır
Synmannesi Merveahmettoprak canım 1.06 ay önce 2000 TL’ye saçımı om bre yaptırdım müthiş oldu 1000 TL’ye de keratin bakım yaptırdım toplam 3000 TL verdim yaklaşık altı senelik kuaförüm kime sorsam bu fiyatları verdi çok normal yani keşke seneye de bana bu rakamı versen inşallah
beyzzsenturkk_ Merveahmettoprak cok iyi bende geçen sene ombreyi eşimin yeğeniyle 1.500e yaptırmıştık iyi demişler
0123 @Merveahmettoprak en kisa ombre 1.5 dan başlıyormuş omuz ustu yani abarttilar ne kadarlik malzeme gidiyosa
Ebrar27 Merveahmettoprak ben geçen gün bi keratın bakımı 3.500 yaptırdım toplasan 1 saatlik işlem bile değil.. bence 3000 gayet iyi
Eysar Merveahmettoprak Adana’da ilcedeyim bu fiyat a yaptırdım zamlardan önce bence iyi şuan burda dört bincivari