Elif3888 kesinlikle git canım benim oglum nst girdim kalp atışları çok yavsdi doktor kendin evde dikkat etceksin gece bile olsa en yakın acile git ordan bize ambulans la gönderirler seni dedi, oyle oldu bir gece gittim orada normal gözüküyor dedi, sbh oldu kendi doktoruma gittim kalp atışı çok azdı bebeğimin doktor yatrcaz dedi eve gönderemem dedi o gün sbha kadr nst bağlı kaldım nerdeyse 15 dk da bir doktor koşarak geliyordu söyle yat böyle yat bebegin kalp atışı yok diye ve sbh erkenden sezeryen e alındım, yani ihmal etme kesinlikle