uguremi Arkadaşlar bugün doktora gittik ve bize gaviscon infant verdi malesef her yerde bulunan ilaç değilmiş ama şükür bulduk kullanan var mı acaba nasıl sonuçlar aldınız
Yyagmur3 uguremi ilacı bilmiyorum ama muhakkak bebeği beslemeden önce altını değiştirin ve beslerken kafası ve vücudu biraz yüksekte kalsın kusmasını baya engelliyor.
uguremi Onemother1 hımm inşaAllah faydasını görürsünüz 4 aydır çekiyoruz gerçekten de hem bebeğime hem bana zor oluyor korkuyorum kusarken
Onemother1 uguremi biz 7 aylığız ve hala devam sizi çok iyi anlıyorum.çocuğumla şöyle bi doya doya oynayamıyorum bile azcık hırpalasam kusuyor
Eb2 Onemother1 merhabalar. Benim bebeğim de sürekli kusuyır 6 aylık erkek. Reflü belirtileri neler tam olarak
Onemother1 Eb2 neredeyse her beslenmeden sonra kusması ya da yediklerinin ağzına gelmesi, öksürük, uykuya dalamama, beslenme reddi gibi.ama belirgini kusması tabi
uguremi Eb2 benim ki de erkek beslenme sonrası öncesi hep kusuyor sürekli kusuyor ha kilo kaybı yok çok şükür kilo alımı iyi doktor bunun için trvadiye gerek yok dedi gelişimini engellemediği içim ama ilaç veririm dedi verdi bakalım bulunduğum yerde bulamadım zor bulunan bi ilaçmış
Eb2 Onemother1 nasıl tedavi olacak peki. Ne kadar süre böyle devam edecek. Kaçıncı aayda geçiyor. 1 haftadır bu kadar şiddetli başladı. 6 aylık bebeğim
Eb2 uguremi Allah Allah nasıl bi ilaç o adı ney. Burda var mıdır acaba. Sizin bebek kaç aylık ne zaman geçecekmiş bu reflü.
Onemother1 Eb2 bizim doğduğundan beri vardı gastrotuss baby şurup kullandık azalmıştı kusmaları dediğiniz gibi 6. Ayda tekrar artmaya başladı.doktor motis diye bir şurup verdi yeni başladık bajalım umarım iyi gelir.dojtor normalde ek gıdayla birlikte azalır dedi reflü ama bizde mtle olmadı nadir durumlarda 1,5 yaşına kadar sürebiliyormuş ama 1 yaştan sonra azalır dedi doktor.
uguremi Eb2 benim bebeğim 3 ay 25 günlük doğduğundan beri yaşıyoruz bu sorunu 1 yaşına kadar devam eder ama bebekten bebeğe değişir dedi doktor adı gaviscon diye toz bi ilaç yurt dışından geldiği için bulunmuyormuş sanırım ben afyonda oturuyorum Eskişehir’de bir yakınımıza buldurduk orda da zor buldu
Eb2 Onemother1 benim bebeğim idrar yolu enfeksiyonu geçirir. Aile hekimi ondan da olabilir dedi ama idararı temiz çıktı. Koruyucu antibiyotik kullanıyoruz. Ay inşallah geçici bir süredir ya. Beslenemediii için kakasını bile doğru düzgün yapamıyor aynı şekilde çiş de öyle. Bezleri tam dolmuyor sık sık değişriyroum enfeksiyon olmasın diye ama 4-5 saatte maksimum üç kez yapmış oluyrodır beşe bakacak olursam.
Onemother1 Selin3561 salyalı kusma bi ara olmuştu ama ben reflüye bağlamadım.o gidönem salyaları akmaya başlamıştı ve dışarı akmıyordu yutuyordu.o sebeple o şekilde kustuğunu düşünmüştüm ama nedeni ne tam bilmiyorum.1 hafta kadar öyle oldu zaten sonra düzeldi.hırıltının reflüyle alakası olup olmadığını bilmiyorum bizde hırıltı yok
Eb2 Selin3561 benimkinde kuru öksürük var hırıltı yok ama kusması dediğini gibi salyalı ve hel gibi. Sildiğim zaman kayıyor sanki