ilos12 Sudocrem, zeytinyağı, mustela, popolin, travazol kullanmadığım krem kalmadı. Nasıl geçirebilirim? Kırmızılık var beyaz noktalar yok kızlar. Ne önerirsiniz? Doktora götürmeli miyim? Cildiyeye mi götürmeliyim?
Metemommy ilos12 geçmeyen pişik alerji sebebi olabiliyor diye duymuştum siz bir doktora götürün . Benim oğlumda da olmuştu neredeyse 1 ay kadar geçmemişti pişiği , bol bol hava aldırın her alt değişiminde mutlaka pamuk kullanın ve kurulayın ıslak kalmasın ben alt değiştirirken bir seferinde sudocream sürüyorsam diğer seferinde hametan ve trysod karıştırıp sürüyordum. Bunları yaptıktan sonra çok şükür geçti
_alyaninannesi_ ilos12 Kırmızı kanton yağı aşırı iyi geliyor. Sürekli pişik kremi vs kullanmayın ki cildi hava alsın. Sürekli pamuk ve kaynamış soğumuş su ile siliyorum ben. Altını her alt açmada 15 er dakika havalandırın kesinlikle ıslak mendil kullanmayın. Buna rağmen geçmiyorsa bezini değiştirin ☺️
Masal-karen ilos12 hamazinc kesinlikle her altını acisinda yıkayın kurulayın sürün bisey kalmaz her altını açtığınızda yıkyinn kurulayın kremi surun
Synmannesi Ketoral kullanır mısın canım eğer eczane uygun görürse benim yengemin de böyleydi çok fena çocuğun hiçbir şekilde poposu geçmiyordu bu kremi sürdüğü gibi geçti Bolu’da cildiye doktoru önermişti ne kremler karıştırdı sürdüğ ne kremler tek bu iyi geldi iki krem daha önerebilirim onları da ikisini karıştırıp sürüyorsun onlar da benim kızıma çok iyi gelmişti istersen onları da atarım eczaneye sor kullan hiç korkma ben kızım da küçükken kullanıyordum hiçbir şey olmadı
ilos12 Synmannesi canım nolur at, eczaneye sorayım. Çok çaresiz durumdayım. Geçerse duacın olurum vallahi
pikachukiz53 Benim kızımın kan değerleri düşük olduğu sıra doktor geçmeyen pişigi var mı diye sormuştum bence içinizi ferahlatmak adına çocuk doktorundan randevu alın uzun süreli geçmeyen pişik başka bir şeyin habercisi de olabilir
Synmannesi ilos12 Canım benim kızım öyle bir kızarık pişik olmuştu ki anlatamam hemen eşimi aradım çocuk yürüyemiyor dedim o da kurye ile bu iki kremi karıştırıp sürmesini gerektiğini söyledi eczane vermiş eczane demiş ki bu iki kremi karıştırıp sürsün demiş Allah var bir günde iyileşti düzenli 1.02 gün kullandım ve çocuğum ozamanlar çok küçüktü böyle 1.02 yaşında falandı sanırım belki daha da küçük olabilir mi ki yürüyordu ay kıyamam çocuğum su içinde susturuyordum sonrasında yengemin çocuğu dünyaya geldi yengemin çocuğu da aşırı derecede doğduğundan beri bir pişik vardı hangi karıştırdığı krem kalmadı her eczaneden her doktordan farklı kremler alıyorduk en son son çare Bolu’ya gitti Bolu’da ketoral vermiş abim bir ara çok pişik oldu 3 yaşındaydı artık bezden yazın öyle bir pişmişti abim hemen bundan al dedi ketoral iki çocuk büyüttüler uzmanlar aldım bende evimde her krem var sudocrem hametan bunlar var bepantol var yakın olsaydık verirdim sana eczane yazıyor bunları uygun attıklarım canım
Synmannesi ilos12 bunları sağlık ocağı yazar al uyguna gelir canım eczaneden al ya da uygundur belki sor danış
ilos12 Synmannesi Allah senden razı olsun, çocuğumun pişiği sayende geçti. Allah birini bin etsin. İyi ki varsın. Seni bana Allah gönderdi🤍
Synmannesi ilos12 ya ne kadar çok sevindim güzel duaların için Allah razı olsun ya ben benim kızım alerjik bir çocuğum olduğu için her şeyi biliyorum artık doktor gibi bir şey oldum sana hangi ilaç iyi geldi canım ikisini karıştırıp mı sürdün kırmızı olan ketarol mı iyi geldi
ekc ilos12 Bizdede kaka pişiği olmuştu geçen hafta, 1. Ay aşısına gittiğimizde oradaki ebe hamazinc diye bir krem önerdi sağlıkocağı doktoruna yazdırdım açıkcası bu kadar iyi beklemiyordum sudokrem geçirmemişti 2. Kullanımda geçti, devlet ödüyor alın deneyin işe yaramazsa da normal zamanlarda kullanabilirsiniz
Vera094 ilos12 bezinizi değiştiniz mi ? 13 ay kullandığım bez birden pişik yapmaya başlamıştı üç gün farklı bez kullandm ve geçti 😞 keşke daha önce anlasaymışım
Semanurrr1221 Synmannesi merhaba katerol 18 yaş altı kullanmasın diyor bebeğimde geçmeyen bi pişik var derisi soyuluyor artık lütfen yardımcı olur musunuz