Deletedmom_100 Kızlar benimki bu model 3 yıllık ama sıkıldım biraz değişim istiyorum Fikir olması açısından görsel istiyorum sizlerden 🫵🏻😍
Semaaa39 Deletedmom_100 evet ben çok seviyorum 😊 pufunuda almıltık pek kullanmıyoruz ama genel olarak memnunum markadan da
Avesila Deletedmom_100 Şuan atamam çok dağınık. Bizimde tayin çıkınca değiştireceğim. Köşe koltuk tarzı düşünüyorum.