Bebeğim 3 aylık hala gaz sorunu yaşıyoruz kızlarrr yardımmm.Bebelac gold kullanıyoruz ondan önce hipp kullanıyorduk çok gaz yapıyordu.Bebelac gold da kabız yaptı kendi kendine tuvaletini yapamıyor.Süt içerken çok zorlanıyor karın ağrısı yaşıyor.lavman fitil şurup kullanıyoruz çok sorun yaşıyoruz.Bize önerebilceğiniz mama ve gaz damlası var mı ?
Sap simplex zinco biogaia kullandık bunları.Bi faydasını göremedim 🥲