Kızım 1 buçuk yaşında ne süt ne de mama içmiyor kendi bıraktı sadece yemek çorba VS yiyor. Sorulur belki diye yazdım. Kızım kendi Beşiğinde uyumuyor sürekli uyanıyor ama bizim yanımızda yatınca sabaha kadar çıtı çıkmıyor bu da yatakta 3 kişi olduğumuz için sıkış pıkış oluyoruz. Kendi yatağına nasıl alıştırabiliirm. Öğlen uykusu da yapıyor öğlen uykusunda kendi uyku arkadaşını alıp 5 dk içinde uyuyor ama gece uykusuna gelince asla uyumuyor ne yapmalıyım.