Bebitombuyuyor arelhan123 biz. 2 aylıkken yaptık ilk gün zordu.beze yapışmaması için pet bardagın altını kes pipisinin üstüne koy yapışırsa çok acır. Cok rahat küçükken yaptırmam en iyisi yapmışsınız
Fatma0090 arelhan123 ilk üc gün anestezol uyuşturan krem verdi kullandık ardına fito demişti ve sargı bezi vardı ona da her iki saate bir kantron yağı damlattık sargılıysa kurursa yapışıyor aman ha orayı mutlaka nemli kalmasını sağlayın ilaçlarla benim oğlum biraz zor geçti her bebek bir değil kuzeniyle ikisini bir yaptırdık o daha çabuk iyileşti ikisine bir aynı evde baktık ama benim oğlan daha sıkıntılı oldu sargıyı çok sıkmışlar baya bi sorun yaşadık ama toparladık geçti gitti bi hafta dişini sık ama dikkat de edin hayırlı olsun darısı damatlına inşallah
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Hayırlı olsun 🤩 Erken yaptırmanız iyi olmuş. 2yasına 3 ay kala yaptırdım, tek başımaydım. Kimse yoktu yanımda. Sadece 1 gün yattı, diğer gün ayağa kalktı. Korktuğum kadar zor değildi.
hry410_ Doktorun verdi kremi bol bir sekilde gazli beze sur pipisinin ustune koy her cisini yaptinda ilk gece cok aglicak cisini yaptikca gazli bezi degistir karton bardak koyabilirsin gazli bezin ustune bezi degmesin diye bide agri kesici ver cok huysuzlanirsa ilk gun zor oluyo uyumak emmek vb istemiyo.surekli anne kucagi istiyo ameliyathane ortaminda olduysa ve yaninda anne baba olmadiysa ilk gece titricek korktunu belli etcek anne baba olarak yaninizda yatirin sakinlestirmeye calisin
mervemir- arelhan123 tam zamanında yaptırmışsınız bizde 4 aylıkken yaptırdık çok rahat geçti çok şükür iyileşti gitti anlamadık bile 🤲🏻☺️