busraselim maşallah ne güzel. Oğlum 3 aylık bu aya kadar gündüz en uzun 30 dk uyurdu ama gece iyi uyurdu . Gece bazen 2 bazen 3 hatta 4 saat bile uyumuslugu vardı. Sabahta en erken 8 de kalkardı. Ama 3. Ayda menenjit asilarindan sonra tamamen değişti. Gazi arttı gece ağlayarak uyanıyor. Her gece 4 de ayakta çok üzülüyorum gelişimi geriler diye