Anlaşmalı boşanmak ıstıyorum fakat sonrasında nafaka düşürme talebinde bulunursa diye tedırgınım avukat anlaşmalıya not duserız hanı dava açmak ıstemıcem falan gıbılerıne ama sanıyorum bır gecerlılıgı yok nafaka düşürme talebinde bulunma hakkı her zaman varmı bunun önüne gecılebılırmı bılgısı tecrubesı olan