Aminehumamoms Bebeğim bugün 2 aylık aşısını oldu 3 tane birden bugündür sürekli uyuyo emmek için uyanıp tekrar uyuyo gözlerini açamıyo ağlamıyo bile normalde çok huzursuz bir bebek normal mi bunlar çok korkuyorum bişey olur diye
tugufuk Aminehumamoms bizde dün olduk 2 ay aşımızı ağrı yaptı sürekli ağladı gece zaten kriz geçirir gibi uzun ağlamaları oldu ve hiç uyumadı
Bebegimm1 Aminehumamoms benmki de oyle olmuştu uyku yapmıştı siz beslenmesine dikkat edin çok kalın giydirmeyin ertesi güne nir şeyi kalmaz aşı yerlerine dokunmayın üstüne yatırmayın agrı yapmasın snra
Aminehumamoms arzu343437 ücretli bi aşı olmadık ki dediğiniz memnjit ve rota virüsüyse olmakfık biz onları
Semanurrr1221 arzu343437 hiç korkma yaptıktan sonra emzir calpol ver aşı uyku yapar korkma uyusun uyandır emzir sürekli ateşini de kontrol et yeterli