reyyancngz Kızlar dokundukça salanan ana kucağı aldım 20 günlük olduk hala erkenmi yoksa kullanılabilir mi tecrübesi olan yazabilir mi
mochi01 reyyancngz Şuan koyabilirsiniz ilk günden kullanılabilir yazıyor zaten bizde 20 gün civarlarındayken koymaya başladık 3 kademe ayarı oluyor en yatış pozisyonunda kullanıyoruz
reyyancngz Peki rahat uyuyabiliyor mu hani kayar düşüncesiyle felan boynu yukarı olur diye koymadım ben
mochi01 reyyancngz kızım 1 haftslıktan beri boynunu dik tutup sağ sola çevirebiliyordu biz hiç sıkıntı yaşamadık eğilme bükülme olmadı kızımda içinde uyuyakalıyor genelde ama tutmuyorum öyle hemen yatağına yatırıyorum evde iş yaparken kurtarıcım oldu