Sema34 Merhaba oğlum uzun zamandır gözlerini kaşıyor tabi öyle olunca kızarıyor geceleri uykusundan uyanırken bile elleri gözlerinde sırf kaşındığı için uykusundan uyanıyor şimdi baktım biraz soyulma olmuş böyle bir şey yaşayan var mı?
Sema34 Sakura-chan Göz muayenesi oldu o zaman bir sorun yoktu göz muayenesinden sonra 3-4 kere doktora gittim çapaklanma oldu göz akıntısı oldu hep damla verdiler geçti ama bu kaşıntı geçmiyor göz muayenesi sırasında mikrop falan mı kaptı ne oldu bilmiyorum 6 aylık olucak bi kaç gün sonra
Yclll Sema34 canım şusn bizimkide aynı hep gözlerini kaşıma derdinde kupkırmızı yapıyor doktora da götürmedim ama özellikle emmeye bsşladığında yırtacak sanki 😕
Sema34 Yclll Ben yarın sağlık ocağına götürüp baktırıcam internette de araştırdım kirpik dibi iltihapı olabilirmiş bence sizde hafife almayın bi doktora götürün sonuçta göz yani damla yada krem verirler büyük ihtimalle zaten
Myagz Sema34 ilk ay mı yaptırdınız göz muayenesi rutinde ilk ay ve altıncı ayda yapılır altıncı ay göz numaraları da ölçülür bence direkt göz bölümüne gidin kafanıza takıldıysa
Sema34 Myagz İlk ay da yapıldı ama ben zaten göz sulanması oluyor diye geçen ay göz doktoruna gittim damla verdi geçti şimdi randevu bakıyorum göz doktoruna da götürücem