13 aylık 2 gündür gıcıık tarzında öksürüğü var alerji zamanı tetikleniyor genelde hastalık gibi değil cunku ne zaman uyutsam gıcık tutup uyanıyor hala uyutmaya çalışıyorum sabah yaptığım kahvaltıyla duruyorum sürekli ağlıyor sürekli mızmız ya da bağırıyor çığlık atıyor gerçekten sabrımın azaldığını hissediyorum ben uyutuyorum o öylece bağırıp dönüp durup geri uyuyor 2 gündür bu neyin bağırışı ağlaması anlamadım🤦🏻♀️