30 aylık oplum heyecanlanınca ellerini açıp kapıyor ama çok kısa bir iki sn. Bir de bu aralar heyecanlanınca sevinince zıplamaya başladı. İkili cümleler kuruyor arkadaşlarıyla oynuyor falan bi sorunumuz yok sosyal ve hareketli bi çocuk. ama bu hareketler sorun mu sizce ?