Bı kaç gündür kaşıntım var ama yoğun değil vücudumda özellikle gövdemde çıkmış gogusumde eklem yerlerimde ellerimde yok ama bilemiyorum 2 aylık bebeğim var lütfen ne yapmalıyım doktorlar artık herşeye uyuz diyor zaten kaşıntım çok yok ama uyuz olmaktan korkuyorum bebeğime geçer diye ne yapabilirim lütfen en azından bebeğime geçmesin