Huysuz01 Ben kullanıyorum aşırı memnunum eski lekeleri bile çıkarıyor ama çok eski lekelerde iki kere falan deterjan kullanmak gerekiyor genel olarak ben çok memnunum bir kaç marka denemiştim ama bu ürün harika buldukça stok yapıyorum çok çabuk tükeniyor zaten mağaza da hiç bulamıyorum 😂 sıcak suyun içine döküyorum kıyafeti de içine atıyorum bir saat falan bekletiyorum sonra tam leke üstüne döküyorum çitiliyorum biraz daha suda bekletiyorum sonra yıkıyorum hiç bir şey kalmamış oluyor