Üç yaşına yeni giren bir kızım var ve konuşması hala çok da anlaşılır değil dil ve konuşma terapistine başladık duyu bütünleme problemi olduğunu özellikle sezaryanla doğumlarda bunun sık karşılaşılabildiğini söyledi böyle bir tecrübesi olan var mı :)