seymaydin1 Ben normalde sütüm gelmedigi için mamayla beslıyorum ama arada deniyorum işte azıcık geliyor.Ama dişleri cıktıgı ıcın cok fena ısırıyor.En sonuncusunda ben acıdan agladım o da agladı.Karsılıklı aglaştık🥹🥹Belki makine ile sagmayı deneyebılırsınız veya silikon baslıklar varmıs.Ben kullanmadım bılmıyorum ama arastırabılırsınız