tss vicdan azabı çekmenize gerek yok. Bebeğinizi aç bırakmış olsaydınız, asla mama vermem diyip huzursuzluğuna göz yumsaydınız vicdan azabı çekmenizin bir anlamı olurdu ama siz çocuğunuz aç kalmasın diye alternatif bir yöntem denemişsiniz.
Süt konusuna gelince evet bebek emmedikçe süt azalıyor maalesef. Sık sık emzirip takviyeler deneyebilirsiniz ama olmazsa da canınızı sıkmayın. Benim kızım da 3 aylık olduğundan beri emmiyor maalesef. Şu an 17 aylık olmak üzere. Çok sağlıklı, akıllı bir bebek. Hiçbir zaman da vicdan azabı çekmedim çünkü onun için elimden geleni her zaman yaptım ve yapacağım.
Bu arada bebeğin emdiği süt ile pompa ile sağılan süt miktarı aynı değildir. Bunu da dikkate almalısınız