Brcbrc benim bebeğim reflu aynı belirtiler vardı.Kusma ,hırıltı ,hıçkırık suan gastrotuss diye bi ilaç kullanıyoruz günde 3 kere aç karnına bi çay kaşığı kadar.Baya azalttı ancak arada kusmalari yine devam ediyor.Kilo alımı iyi ama kusmasà bi bu kadar daha alırdı demekten alamıyor insan kendini.Emzirdikten sonra belinden yukarisini eğimli 45 derecelik acı ile oturtün, gece daha çok beslemeye özen gösterin.Ben artık gunduzleri gazını bile cikartmiyorum kusmasi diye.Eger mama kullanıyorsanz doktorumuz aptamil ar'ı önerdi, bunu kullanabilirsiniz.Onun dışında yapılacak bişey yok malesef.
-