Arkadaşım yaptırdı 40 kilo flan verdi 3 bebeği vardı sezeryan ile olmuştu doğumları doktoru çok iyiydi 3 hafta oldu ameliyat olalı ama hala ayağa kalkmakta zorlaniyor açıkçası bundan sonra daha hızlı iyileseceksin dedi doktoru ama çok güzel olmuş sargı varken bile maşallah 4 kilo deri alınmış