Merhaba kızlar biz 5.5 aylığız yavaş yavaş tadımlıktan ek gıdaya doğru ilerliyoruz. 3 adet Organik zeytinyağlı bebe büskivisi ve yoğurdu karıştırıp veriyorum. Normalde 1 veya 2 kez kaka yapardı şimdi ise 4 kez falan yapıyor. İyi bir şey mi acaba.? Bağırsaklarının güzel çalıştığını mı gösterir?