Merhaba arkadaslar.
Bebegim 5 aylik.
15 gün oldu bebegimdeki hurilti ve ara ara balgamli öksürük gitmiyor.bu sure zarfında 3 kere dr götürdüm ciğerlerimi diye ama yok.bogazda sekrezyon yani göğüste diyor.halbuki corteir hava bile kullandık ciğerleri önleyelim diye.suan ise balgam söktürücü verdi.7 gün kullan dedi.ara da serum fizyolojik hava veriyorum.bugun 5.ici gün balgam sokturucunun hala devam böyle bir durum yaşayan varmi.cok tedirginim