Kızlar tecrübeli annelerden tecrübe aktarmalarıini istiyorum sanki hiç düzelmeyecekmis hep böyle yarış halinde gibi hissediyorum kendimi bebeğime tek bakıyorum birazda hareketli bebek ee kucuk tabi devamlı gezmek istiyor evde uyumadigi saatler dışında eşim vardiyalı çalışıyor o sağolsun yardım etmeye çalışıyor ama benim kadar yeteroki değil tabiiki yani sormak istediğim bu dönemleri sizler nasıl atlattiniz?? Neler düşündünuz bu dönemde? Her çocuk farklıdır biliyorum hiç bir yere gidemicek sanki heo acele acele yemek yicekmisim gibi geliyor saçma belki ama yanlış anlaşılmasın keyifci biri değilim sadece Zaman ayırmak konusunda soruyorum .