Merhaba. Bebegim 5 aylık. Geçen acilde kan alındı halsizdi sodyumu düşük potasyumu yüksek çıktı. Endokrine yönlendirdiler. Şu an mamasına ekstra tuz koyuyorum. Günde 5 mL. Ama içmek istemiyor asla. Her yolu denedim. Az az verdim , çok mamaya az koydum ama 5 mL çok olduğu için bitmesi gerekiyor ve çok tuzlu olunca kusuyor. Başına gelen oldu mu? Ne yapabilirim acaba :(